سبد خرید 0
عمده امروز جمعه 31 فروردين 1403 هر هفته
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

دیسک های برش

>> >> >>

دیسک یا صفحات برش به صفحه های فلزی با لبه ی الماسه اطلاق می شود که برای برش اجناس پایین تر از خود بکار برده میشود لبه های دیسک های برش از جنس پودر الماسه و تنگستن کارباید برای برش وسایش کاری مورد استفاده قرار میگیرند.دیسک برش  که بروی دستگاههای آب بر و یا فرز های دستی بسته میشوند که برای برش انواع سنگ ها مورد استفاده قرار می گیرند . جنس دیسک های برش، استیل بوده و حاشیه بیرونی این دیسک ها را الماس تشکیل داده است. قدرت و کیفیت جنس استیل، این امکان را به سنگ تراش می دهد تا بتواند یک برش نازک در سنگ ایجاد کند. به همین منظور زمانی که این نوع دیسک برش را به کار ببرید . تیغه های الماس اندازه های گوناگونی دارند. به عنوان مثال می توان از تیغه 180 میلی متری نام برد که میزان قطر الماسی که در حاشیه این دیسک قرار دارد 6 میلی متر است. این میزان الماسی که در کناره تیغه های برش قرار می گیرد به این منظور است تا تیغه برش همیشه تیز و برنده باشند. در برخی از تیغه های الماس، اکسید آلومینیوم استفاده شده تا تیغه الماس برنده تر شود .

برای استفاده از دیسک های برش الماسه توجه به چند نکته حائز اهیمت است. اولین نکته ای که باید بدان توجه داشته باشید این است که اگر این دیسک های برش را زمان بسیار زیاد در آب رها کنید، زنگ خواهند زد. اگر تصمیم دارید که دیسک های برش خود را در طول شب داخل آب بگذارید، به شما پیشنهاد می شود که حتما داخل آب مقداری ضد زنگ بریزید.

نکته دیگری که زمان استفاده از دیسک های برش باید در نظر داشته باشید این است که هنگام استفاده از این دیسک ها حتما از محافظ چشم، گوش و دهان استفاده کنید.

آخرین نکته توجه نمودن به اندازه دستگاه برش است. زیرا اندازه دیسک شما با ماشین برش مورد استفاده ارتباط دارد. همچنین برای اینکه بدانید از چه نوع دیسک برشی باید استفاده نمایید، توجه به اندازه محور (شفت) و محل قرار گرفتن دیسک بر روی دستگاه نیز حائز اهمیت است.

لبه های الماسه ی این دیسک ها بنا به نوع جنسی که برش میخورد متغیر می باشد مثلا برای سنگ های ماربل از مش بالا استفاده میشود و برای سنگ سرامیک پرسلانی از مش های پایین استفاده میشود

تیغه های برشی و الماسه شرکت یاب کالا به دلیل حساسیت بالا دارای دو سال گارانتی می باشد و در صورت هر گونه ایراد بدون هیچ عذری قابل برگشت می باشند .

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :
10 / 10
از 1 کاربر
محصولات مشاهده شده
نمایش همه
علاقه مندی ها ()