سبد خرید 0
عمده امروز پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس رنگ

سیم جوش زیر پودری

>> >> >> >>

برای جوشکاری با سیستم بدون پوشش که دایم از قرقره جدا می گردد سیم جوش زیر پودری در جوشکاری های زیر پودری مورد استفاده قرار می گیرد. در این سیستم با قرار گرفتن نوک الکترود در درون پودر قوس الکتریکی در امتداد آن صورت می گیرد.این محصول بسته به نوع استفاده و سازه مورد استفاده , آلیاژهای مختلفی دارد.

پوشش الکترود وظیفة حفاظت از منطقة مذاب (محل تشکیل قوس) را بر عهده دارد و در نتیجه از تأثیر هوا و عناصر مضر آن بر کیفیت جوش جلوگیری می­کند. در سیستم زیرپودری از سیم بدون پوشش استفاده می­شود که به طور متوالی از قرقرة مخصوص رها می­گردد و ضمن تشکیل قوس، نقش واسط اتصال را نیز بر عهده دارد. برای جلوگیری از تأثیر عناصر مضر هوا، پودر مخصوصی از یک مخزن به محل تشکیل قوس هدایت می­شود و هنگام ایجاد قوس، پودر مذکور ذوب شده و محل اتصال را مانند پوشش الکترود حفاظت می­کند. از این فرآیند در جوشکاری قطعات ضخیم فولادی (تا ضخامت­هایی حدود cm3 نیازی به پخ­زدن نیست)، اتصال درز لوله ­ها، مونتاژ قطعات سنگین و … استفاده می­شود. سرعت حرکت و نرخ رسوب­گذاری در این روش نسبتاً بالا است که می­توان با اعمال تغییراتی، عملیات سخت­کاری سطحی را نیز به همراه جوشکاری انجام داد. در حالت کلی هزینة بسیار پایین کل فرآیند جوشکاری را می­توان به عنوان یکی از اصلی­ترین مزایای این روش دانست.

 در جوشکاری به روش زیرپودری، ‌قوس الکتریکی بین سیم جوش و قطعه کار در زیر پودر مخصوص جوشکاری (فلاکس) تشکیل شده و حوضچه جوش را بوجود می آورد. قطرات مذاب سیم جوش و حوضچه جوش توسط پودر جوش (فلاکس) از اتمسفر محیط محافظت می شود.پودر یا فلاکس(Flux) جوشکاری اثر الکتریکی، فیزیکی و متالورژیکی بر روی خصوصیات قوس و جوش دارد
جوشکاری زیر پودری دارای نرخ رسوبی بالاتر و عمق نفوذ بیشتر در مقایسه با سایر روشهای جوشکاری می باشد. پودرهای جوشکاری (فلاکس) تولیدی از نوع فلاکس بهم چسبیده شده (Bonded flux) می باشد.که از مزایای این پودرها امکان افزایش عناصر آلیاژی و اکسیژن زدا، پایین بودن چگالی پودر و سهولت جدا سازی سرباره جوش می باشد.

جوشکاری زیرپودری، یکی از فرایندهای جوشکاری قوسی است که در آن، نوک الکترود داخل پودری از مواد معدنی ویژه قرار می‌گیرد و قوس در زیر این پودر در امتداد مسیر جوشکاری تشکیل می‌شود.

سیم فولادی (بستگی به نوع آلیاژ) با لایه ایی از پوشش مس می باشد که بصورت کلاف منظم 25 کیلویی در سایزهای مختلف بر روی حلقه های فلزی وکیوم پک می گردد.  این سیم ها را  می توان با انواع مختلفی از پودر ها برای جوشکاری زیرپودری در صنایعی مانند سوله سازی، استراکچرها ،کشتی سازی ، سکوهای دریایی و راه آهن استفاده نمود.

انواع سیم جوشهای مخصوص زیرپودری

سيم جوش هاي زير پودري بدون آلياژ

سيم جوش هاي زير پودري كم آلياژ

سيم جوش هاي زير پودري آلياژي فولادهاي زنگ نزن

مزایای استفاده از سیم جوش زیرپودری

جوش با کیفیت بسیار مناسب

سرعت بالا در جوشکاری

عدم نیاز به جوشکار حرفه ای

جوش یک دست و بدون پاشش

عمده کاربرد سیم جوشکاری زیرپودری

این نوع محصول بیشتر در جوشکاری های سنگین استفاده می شود مانند جوشکاری در صنایع کشتی سازی، راه آهن، خط لوله ها، مخازن فشار بالا، سوله سازی و …. کاربرد دارد که بسته به نوع کاربرد مدل و آلیاژ به کار رفته در آنها متفاوت می باشد.

 مزایای استفاده از سیم جوش زیرپودری

  • - جوش با کیفیت بسیار مناسب

    - سرعت بالا در جوشکاری

    - عدم نیاز به جوشکار حرفه ای 

    - جوش یک دست و بدون پاشش

    عمده کاربرد سیم جوشکاری زیرپودری

    این نوع محصول بیشتر در جوشکاری های سنگین استفاده می شود مانند جوشکاری در صنایع کشتی سازی، راه آهن، خط لوله ها، مخازن فشار بالا، سوله سازی و .... کاربرد دارد که بسته به نوع کاربرد مدل و آلیاژ به کار رفته در آنها متفاوت می باشد.

    مدل های موجود در بازار انواع ایرانی کاوش جوش، آما، آریاجوش و کیان جوش و مدل های خارجی آن نیز موجود است.

    بسته بندی و ارسال :

    این محصول در بسته های مختلف و با آلیاژهای مختلف می باشد و نیاز است در صورت امکان با مشاوره با کارشناسان ما تهیه گردد. بالن صنعت امکان تهیه و ارسال انواع مختلف این محصول را در تناژهای مختلف دارد و ارسال آن به سرتاسر ایران را دارد.

 

 سیم جوشکاری,سیم جوش زیرپودری, فروش سیم جوش, فروش سیم جوش زیرپودری ,قیمت سیم جوشکاری ,قیمت سیم جوش, سیم جوش زیر پودری ,قیمت سیم جوش زیر پودری, انواع سیم جوش زیر پودری, استاندارد سیم جوش زیر پودری ,فروش سیم جوش ,قیمت سیم جوشکاری, قیمت سیم جوش,

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
بر اساس مدل
بر اساس کارکرد
کشور سازنده
بر اساس سایز
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :
10 / 10
از 1 کاربر
محصولات مشاهده شده
نمایش همه
علاقه مندی ها ()