سبد خرید 0
عمده امروز جمعه 7 ارديبهشت 1403 هر هفته
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

سنباده پشت کرکی

>> >> >> >> >>

سنباده های پشت کرکی جایگزین مناسبی برای سنباده های دیسکی می باشد از ویژگی های این سنباده ها وجود پارچه ی کرک دار در پشت سنباده و که دیگربرای استفاده نیازی به چسب کاری نیست و به راحتی بروی پد سنباده قرار می گیرد و پس از تمام شدن براحتی جدا می شود . یکی از رایج ترین نوع سنباده های مصرفی, سنباده دیسکی پشت کرکی می باشد. سنباده های پشت کرکی بدون سوراخ می باشند و در گرید های گوناگون توسط شرکت یاب کالا عرضه می شوند . سنباده های پشت کرکی  با شکل های مختلف و دانه بندی های متفاوت (با زبری در محدوده رقمی 24 تا 1000) تولید می شوند و در کلیه صنایع با خودرو، صنایع چوب، صنایع ساختمانی و ... کاربرد های گسترده ای دارند.از خصوصیات این نوع سنباده ها میتوان به تحمل حرارت بالاتر نسبت به انواع ساده و قدرت سایش طولانی تر اشاره کرد، اما باید توجه داشت که این نوع از صفحات سایش فقط قابلیت نصب بر روی صفحه های مخصوص دستگاههای سنباده زنی (یا فرز های دار با قابلیت تغییر سرعت چرخش) را دارند.

از سنباده های پشت کرکی برای صاف کردن (پرداخت) سطوح اولیه یا کار ساخته شده و همچنین برای برطرف کردن قشر رنگ و لاک و پلیسه گیری روی صفحات بکار برده می شود.ماده ساینده از نوع اکسید آلومینیوم، سیلیکون یا زیرکونیوم است.

 استاندارهای دانه های ( گرید ) سنباده 

سنباده ها را بر اساس دانه های آن طبقه بندی میکنند و دانه بندی های موجود بروی سنباده زبری و نرمی سنباده را مشخص می کند که در شکل زیر مشاهده می نمایید

سنباده , کاغذ سنباده , سنباده ورقی , لوازم سنباده

این که گفته میشود گرید یک سنباده 60 است بدن مفهوم می باشد که قطر شن های مورد استفاده بروی سنباده 0/0104 می باشد

سنباده , کاغذ سنباده , سنباده ورقی , لوازم سنباده

 

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :
10 / 10
از 1 کاربر
محصولات مشاهده شده
نمایش همه
علاقه مندی ها ()