سبد خرید 0
عمده امروز شنبه 8 ارديبهشت 1403
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

صفحه سنگ و سنباده

>> >>

 صفحه سنگ

صفحه سنگ  کالای صنعتی است که بروی دستگاههای سنگ فرز بسته می شود به جهت برش و سایش انواع سنگ ، فلزات ،پلاستیک و... این محصول دارای برندگی و مقاومت بالا بوده و در سایز ها و انواع مختلفی ساخته و روانه ی بازار می شود صفحه سنگ ها دارای دسته بندی مختلفی می باشند که شامل : فیبری ، دیسکی ، الماسه ، CBN و... که در سایزهای گوناگون موجود هستند شرکت یاب کالا با چند دهه فعالیت در زمینه ی تجارت صفحه سنگ یکی از بزرگ ترین وارد کنندگان و فروشندگان صفحه سنگ در ایران می باشد این شرکت با داشتن متخصصین مجرب این امر تلاش نموده تا با ارایه اطلاعات تخصصی به مشتریان محترم بهترین و به صرفه ترین خرید را پیشنهاد دهد در این سایت تمامی مطالب بدون کپی برداری از مرجعی و تنها توسط مهندسین این شرکت تحریر گردیده است.

دیسک های برش

برای برش انواع سنگ های صنعتی و قیمتی از دیسک های برشی استفاده میگردد دیسک های برش برای برش سنگ های قیمتی وسیله ای جانبی برای دستگاههای برش محسوب میشود .جنس دیسک های برش، استیل بوده و حاشیه بیرونی این دیسک ها را الماس تشکیل داده است. قدرت و کیفیت جنس استیل، این امکان را به سنگ تراش می دهد تا بتواند یک برش نازک در سنگ ایجاد کند. به همین منظور زمانی که این نوع دیسک برش را به کار ببرید، دیگر مقادیر زیادی از سنگ قیمتی خود را از دست نخواهید داد. تیغه های الماس اندازه های گوناگونی دارند. به عنوان مثال می توان از تیغه 150 میلی متری نام برد که میزان قطر الماسی که در حاشیه این دیسک قرار دارد 6 میلی متر است. این میزان الماسی که در کناره تیغه های برش قرار می گیرد به این منظور است تا تیغه برش همیشه تیز و برنده باشند. در برخی از تیغه های الماس، اکسید آلومینیوم استفاده شده تا تیغه الماس برنده تر شود.

برای استفاده از دیسک های برش الماسه توجه به چند نکته حائز اهیمت است. اولین نکته ای که باید بدان توجه داشته باشید این است که اگر این دیسک های برش را زمان بسیار زیاد در آب رها کنید، زنگ خواهند زد. اگر تصمیم دارید که دیسک های برش خود را در طول شب داخل آب بگذارید، به شما پیشنهاد می شود که حتما داخل آب مقداری ضد زنگ بریزید.نکته دیگری که زمان استفاده از دیسک های برش باید در نظر داشته باشید این است که هنگام استفاده از این دیسک ها حتما از محافظ چشم، گوش و دهان استفاده کنید.آخرین نکته توجه نمودن به اندازه دستگاه برش است. زیرا اندازه دیسک شما با ماشین برش مورد استفاده ارتباط دارد. همچنین برای اینکه بدانید از چه نوع دیسک برشی باید استفاده نمایید، توجه به اندازه محور (شفت) و محل قرار گرفتن دیسک بر روی دستگاه نیز حائز اهمیت است.

ابزار ساب یا لایه برداری

صفحات ساب متشکل از دانه هایی می باشندکه با رزین بروی کاغذ های مخصوصی با حرارت پیوند خورده و باعث پرداخت و سایش اجسام می شوند زبری و نرمی سنباده را دانه هایسنباده تشکیل می دهد

 ساینده ها دانه های ساینده و برنده

تعریف کلی سنباده ذره های ریزساینده (سنگ چخماق ، سنگ های الماسه ،سنگ گرانیت ، سنگ کوارتز ) و خورنده ای (سیلیس ،اکسید فلزات سخت ، رزین) است که با چسب مخصوص بروی پارچه یا کاغذ هایی خاص چسبانده می شود و برای پرداختکاری در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد هر گرید سنباده بنا به سختی و نرمی جنس جسم متغییر می باشد از سنباده های اکسید آلومینیوم که غالبا به رنگ قرمز هستند برای پرداخت بروی چوب و آهن و از سنباده های زیر کونیوم برای استنلس استیل و فلز های سخت و از سنباده های سیلیس دار که غالبا مشکی رنگ هستند برای پرداخت بروی سنگ یا شیشه در صنعت موذداستفاده قرار می گیرند .

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :
10 / 10
از 1 کاربر
محصولات مشاهده شده
نمایش همه
علاقه مندی ها ()